Dostawa

 

Organizowanie transportu

Nie musisz martwić się o to w jaki sposób przetransportujesz zakupione przez siebie towary. Gwarantujemy szybką dostawę na wskazany adres, a obsługa naszych sklepów pomoże Ci w załadunku zakupionego towaru. 
Ceny transportu są zróżnicowane przede wszystkim w zależności od odległości na jaką dowożony jest towar. Do dyspozycji mamy samochody dostawcze dla towarów poniżej 1,5 t i auta ciężarowe przeznaczone do większych ładunków. Szczegółowych informacji szukaj w dziale obsługi klienta na terenie sklepu.



Kliknij aby powiększyć CENNIK

 

Pomoc w załadunku samochodu

Nie obawiaj się, że nie będziesz w stanie samodzielnie zapakować zakupionych produktów do samochodu. W razie potrzeby nasi doradcy handlowi lub pracownicy działu obsługi klienta służą pomocą!

Transport z wnoszeniem

Jeśli potrzebujesz pomocy przy wniesieniu dostarczanego dostawą towaru do domu, możesz skorzystać z naszej usługi. Cena uzależniona jest od ciężaru wnoszonego towaru oraz wysokości na jaką wnoszony jest towar. O szczegóły pytaj w sklepie.

Nie wnosimy produktów o gabarytach narażających wnoszony towar na uszkodzenie, tj:

- PŁYT G/K 
- PROFILI RYGIPS
- WANIEN NAROŻNYCH

Koszty przesyłki w inne regiony Polski ustalane są indywidualnie.

1. Zamówienia produktów dokonuje się za pośrednictwem Internetu. Można je składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00 oraz w soboty, w niedziele i święta, rozpatrywane są w kolejnym dniu roboczym.

2. Aby móc dokonać zamówienia, trzeba posiadać konto w naszym sklepie. W tym celu należy dokonać rejestracji w „Panelu klienta”, znajdującym się na głównej stronie sklepu.

3. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia, wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres podany przez Klinta, podczas rejestracji.

3. W przypadku wyczerpania zapasów danego produktu, Klient zostaje o tym poinformowany. Może zrezygnować z całości zamówienia lub jego części. Może również zaakceptować wydłużony czas realizacji zamówienia (do uzgodnienia drogą mailową).

4. Z chwilą potwierdzenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

5. Dowodem sprzedaży towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT (wymagane jest zaznaczenie takiej opcji w formularzu zamówienia wraz z podaniem pełnych danych firmy z numerem NIP).

 

Odbiór własny:

 

- Odbiór własny w siedzibie Sprzedawcy jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub drogą mailową, terminu odbioru. – Towar wydany zostanie tylko Klientowi lub osobie przez niego upoważnionej (po wcześniejszym dostarczeniu upoważnienia faxem, drogą mailową lub osobiście) – W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, towar zostanie wydany osobie dokonującej wpłaty

Odbierający towar, potwierdza zgodność z zamówieniem oraz brak uszkodzeń mechanicznych, składając podpis potwierdzający odbiór.

TERMIN REALIZACJI:

1. Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysyłki towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.

2. Termin realizacji wynosi średnio, w zależności od rodzaju zamawianego towaru – od 
24 h do 14 dni, od momentu potwierdzenia zamówienia.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużania terminu realizacji.